Några avsnitt av Undateable. En väldigt laidback och chill serie. Skön humor också. Tror jag ska fortsätta se den.
Då typ alla serier jag ser har uppehåll checkade jag in Banshee. Intressant koncept haha Någon mer som ser den?
Yes! Den är sevärd så fortsätt tugga på med den tycker jag. Själv har jag sett tre avsnitt av 12 monkeys. Piloten var bäst hitills men konceptet är fortfarande intressant. Jag hoppas däremot att den ger mig något jag inte sett tidigare och som det verkar just nu kommer det inte bli så. Mitt betyg hitills är 6 av 10.
Better Call Saul S01E01 Helt klart potential att bli riktigt bra! Imorgon kommer andra avsnittet på Netflix.
Senaste Top Gear och hela säsong 1 av Black Sails. BS är riktigt najs glad att jag väntade tills jag kunde bränna igenom hela på en dag
Avsnittet var bra men storyn behöver få ett slut nu. Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Håller med dig, det BORDE närma sig slutet. Frågan är om de kommer ta kål på en så pass populär serie såhär "tidigt". Better Call Saul är det senaste jag sett. Ett måste om man gillar Breaking Bad, kommer bli en grym serie!
De är ändå inne i säsong fem nu. Som Kurt Sutter sa om soa att man kan i regel dra en serie i 4,5 och eventuellt 6 säsonger innan idéerna och karaktärerna har gjort sitt. Tycker det stämmer bra in på twd nu.