Sett de första fem avsnitten av serien Chosen. Handlar om en separerad far som arbetar som brottsadvokat. En dag får han en låda levererad till sin ytterdörr och i denna finns en pistol och ett foto på en man. Efter att blivit beskjuten får han höra att han ska döda denna mannen på fotot annars kan något hemskt hända hans familj. Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! Mycket spänning bjuds! 10/10 än så länge [emoji6]
Pilotavanittet av Lucifer. Har förvisso inte läst serien och vet därmed inte hur han är där. Men jösses vilken skön karaktär. Håller resten av serien samma stil så blir det en given sak att följa [emoji106]
Ingen TV-serie men en dokumentär, Tvillingsystrar. Var oerhört nära att fälla tårar några gånger, det brukar aldrig hända. Väldigt fin tycker jag. http://www.svtplay.se/video/1786001/tvillingsystrar
... så svårt att säga efter en pilot, låter det få ett till avsnitt. *brukar kännas i magen när det inte funkar, kände det inte nu!
Vill nog påstå att den är mycket sevärd [emoji6] [emoji1] Sett klart säsong två precis nu och bara måste se vidare. [emoji106] Personer som sett serien One tree hill får sig ett bekant ansikte.
Den går mycket i perioder. Ibland så lägger man bara av helt plötsligt för att återuppta en månad senare.
Falling Skies, kan inte fatta att det är finalavsnitt nu på söndag. Teen Wolf ska tydligen ha uppehåll nu också. Fan. Dags att hitta nya serier att följa... The Fall ska ju komma nästa år också. Ser fram emot det!
Kan varmt rekommendera "Chosen" som jag nämnt några sidor bak i tråden. Under säsong två kommer du se ett bekant ansikte från One tree hill om du såg den serien.
Fear the walking dead, godkänt, men får se hur serien utvecklar sig efter ett par avsnitt... om det bara gör en kopia av handlingen av TWD så kommer det nog inte bli så bra mest tjatigt då, man kan ju få nog av zombies. Men om det tar upp en annan aspekt av händelserna så kan det bli intressant, vilket jag tyckte det gjorde i första avsnittet.