Ja det har jag. Tyckte den var riktigt bra! Men de kan bero på det var väldigt längesedan jag såg serien, och jag älskade serien. Var väldigt trevligt med ett återseende!
Sense8. Sett typ 5 avsnitt, gillar den än så länge. Damen tappade dock intresse ganska snabbt. Men gillar conseptet, man lägger tid på att man får lära känna karaktärerna. För tidigt att ge betyg, men positivt så här långt!
Plötsligt sitter man med ett flertal serier att följa. Vad det kan ändras ibland hehe. Såg pilotavsnittet av Blindspot nyss. Verkar vara en intressant serie faktiskt, som någon sorts blandning av The Blacklist och Unforgettable ungefär. Får se vad de nästkommande avsnittet bjuder på. Ska även ta mig an The Player, med bl.a Wesley Snipes i rollerna, senare ikväll tror jag. Tycker trailern var ganska rörig så jag fick ingen bra bild av hur serien faktiskt är. Om magkänslan stämmer så är serien exakt likadan, tyvärr, och då blir det till att droppa serien helt.
Är det så bra alltså? Jag gillade första avsnittet. Såg förövrigt klart Brooklyn Nine-Nine nyss, när kommer säsong tre? Älskar serien!
Säsong tre drar igång om två dagar! Den var inte lika rörig som jag trodde först efter att ha sett trailern. Men inte en serie som jag föll pladask för efter första episoden heller. Ska ge den något avsnitt till innan jag dömer den.
Känns inte så nyskapande men håller förhoppningsvis 1 säsong. Ger den också ett eller ett par avsnitt till för att se hur den utvecklas