Precis sett klart senaste säsongen av Person of Interest, säsong fyra. Serien imponerar på mig och karaktärerna passar så sjukt bra tillsammans, på båda sidor, även om det var en förlust att Sarah Shahi försvann efter halva säsongen iom graviditet. Kul dock att hon är tillbaka i säsong fem. Sägs även vara den sista säsongen, så man kanske väljer att avsluta med flaggan fortfarande i topp. Taggad är jag iaf!
Billions. Här har vi en serie som kan slå riktigt stort tror jag. Precis börjat kolla på denna. Med bland anant Paul Giamatti, Damian Lewis och Malin Åkerman i huvudrollerna. Pengar, naket, politik och smutsigt maktspel. Aces!
Ja man retar sig som fan på honom, men en skådespelare som får fram dom känslorna hos en tittare är en bra skådespelare! Ska ge Billions ett försök!
American Crime s02e01. Helt okej första avsnitt på andra säsongen. Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! 8/10 - spännande.
Angie Tribeca. (Säsong 1) Nakna pistolen möter Brooklyn Nine Nine. Vet inte riktigt vad jag tycker om denna. Ibland är det så absurda skämt så jag vet inte ifall jag ska skratta eller gråta. Finns dock ganska sköna delar i serien plus många, för mig, kända ansikten som spelar en bra roll. 6/10 polisbrickor.
Passade på att se avsnitt 2 och 3 på säsong 2 av american crime och nu tar det sig, såååå spännande! Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!