Jag började kolla på Bojack Horseman på Netflix, vet inte riktigt vad jag ska säga om den serien men ni som kollar på Bloodline, vart hittar jag den?
Devious Maids Saknade Desperate Housewives och tänkte att den här serien kunde falla mig i smaken - och ja, det gjorde den! Sett alla 4 säsonger på kort tid, vad kan det vara, 1-2 veckor bara? Flera skådisar från Desperate Housewives är med i serien också. Vill se mer! Nu! Det är då fan att jag inte kan hålla mig och ser serier lika snabbt som en film... typ.
Måste verkligen berömma Sam Esmail och alla runt Mr. Robot för att verkligen ha levt upp till den utlovade mer mörka och psykiska andra säsongen. Serien gör verkligen ett outstanding jobb med att hantera både den psykologiska undertonen av serien och samtidigt lyckas med autenticiteten och ögat för hur saker fungerar. Man har verkligen lagt ned mycket tid och omsorg på teknisk efterforskning, vilket också ger enorma resultat. För övrigt sjukt kul och intressant att se Craig Robinson gästspela. Har bara sett honom i komedier tidigare vad jag kan minnas, så att se honom spela en väldigt mörk och på sitt sätt ond karaktär på ett så bra sätt var sjukt spännande. Andra serien, Suits, fortsätter att gå otroligt starkt. Hade misstänksamhet om hur man valde att göra med storyn kring hur serien avslutade förra säsongen, men man har verkligen löst det galant. Senaste avsnittet bjöd också på underbar humor mitt i allt det seriösa så man fick sig ett ordentligt skratt. A+ på senaste avsnitten från båda serierna.
The Strain s03e01. Första avsnittet på nya säsongen är betydligt mer actionladdad än tidigare avsnitt. Hoppas dock på mer mystik och skräck då det är det jag föll för. Men som sagt för tidigt att säga hur säsongen tar sig. Tack @indika för påminnelsen! [emoji4] [emoji106]
Blacklist säsong 3. Riktigt bra serie. Kommit till säsong 5 av supernatural, var bättre i början, tycker det börjar bli sämre.
Håller med, har nu sett båda säsongerna och längtar efter den tredje Narcos säsong 2, helt ok. Dark Matter, säsong 2 avsnitt 10. Gillar verkligen denna serie. http://goo.gl/no3btK
Precis sett klart första (och enda än så länge) säsongen av Lucifer. Funkar väl som tidsfördriv. [emoji12]