Klar med Narcos bara att invänta säsong 3 och 4 nu, få se hur historien fortsätter efter säsongavslutet
Designated Survivor. Såg fram emot den här serien och måste säga att efter två avsnitt så har den verkligen levt upp till mina förväntningar. Storyn känns stabil för tillfället och går att bygga på hur mycket som helst. Har en väldigt bra och lovande cast också som man på ett eller annat sätt känner igen med Kiefer Sutherland från 24, Kal Penn från House och andra serier och filer, Natascha McElhone från Californication och Maggie Q från Nikita. Förhoppningsvis blir detta en tung långkörare.
The Fall S3 E1. Den unga tjejen som är besatt av Spector är fan läskig. Även Gibson verkar konstig runt Spector. Dornan är snygg men Spector är psykopat.
Roots HBO. 4/5 får den. Handlar om slavarbete i USA/Eng på 1800-talet. Från generation till generation.
Quarry En krigsveteran kommer hem till Memphis från kriget i Vietnam och har svårigheter att få ett arbete. Så småningom blir han kontaktad av en person som erbjuder honom arbete som lönnmördare. Jag har läst en bok för länge sedan som denna serie bygger på, den är riktigt bra. Serien verkar följa samma spår och stressar inte fram någonting. 7 av 10 stenbrott. Luke Cage Carl Lukas arbetar hos en barberare i Harlem New York och är utåt sett en normal kille. Hans hemlighet är att han är skottsäker. Han är stålmannen utan att kunna flyga eller ha röntgensyn. Efter att en person nära honom går bort i ett gängrelaterat ärende bestämmer han sig för att visa sitt riktiga jag och styra upp Harlem. 8 av 10 tjocktröjor. Van Helsing Vanessa Helsing vaknar upp på en sjukhusbädd och runt omkring henne har vampyrer tagit över världen. Ett gäng militärer vaktar henne och har tydligen i uppdrag att skydda henne, egentligen borde det vara tvärtom. Hon är bra på att slåss och är immun mot vampyrbett. Har bara sett två avsnitt men är inte imponerad. 5 av 10 saknade döttrar. Designated Survivor Tom Kirkman jobbar i den amerikanska regeringen och blir tvugen att avstå ett viktigt möte i senaten. Ett terroristdåd utplånar presidenten och alla andra viktiga personer så han blir insvuren president och blir tvugen att axla allt ansvar. Vem bombade senaten och varför? Tom spelas av Keifer Sutherland från 24 och det är kul att se honom igen. 8 av 10 republikaner.
Sett första avsnittet av westworld verkar lovande. http://imdb.com/rg/an_share/title/title/tt0475784/
Såg precis första avsnittet av Westworld, var sjukt skeptiskt men den var riktigt välgjord och storyn lockar Skadade inte att de spelade Black hole sun och Paint it black i avsnittet heller [emoji4]
Westworld, avsnitt 1 kom tidigare i veckan. http://www.imdb.com/title/tt0475784/ Fyfan, kan bli något det här.
Jag var lite skeptisk till Westworld efter att ha sett trailern, men såg de två senaste avsnitten under gårdagskvällen. Det är inget fel på rollistan med skådisar som Ed Harris, Rachel Wood och Hopkins i huvudrollerna Det var en mycket trevlig överraskning. Kommer fortsatt följa serien med spänning; seriens tema kunde inte vara mer aktuellt.