Vore ju dock kul om AMC kunde få tummen ur och faktiskt göra fler avsnitt än 6 st.. Det snackas hela tiden om att det ska komma. .Nu börjar dom väl snacka om att kanske spela in nästa avsnitt i MAJ..
Stargate Universe senaste avsnittet, kasst slut. De lägger ju ner den... Tips till alla sci-fi nördar som vill ha lite mer drama än action.
Entourage är nog den bästa serien enligt min mening. skapad av män för män så jävla skön dialog och otroligt sköna karaktärer. Ari Gold är ju bara en otrolig karaktär, och det som är mer otroligt är att han finns på riktigt. Californication är en otroligt bra serie med en sjukt bra dialog. Sons Of Anarchy är också en otroligt bra serie, bra manus och otroligt bra soundtrack i förhållande till serien då. Annars finns det ingen serie i min värld som slår soundtracket till Entourage.
Bra smak måste jag säga tycker faktiskt att Californication är minst lika bra som Entourage, David Duchovny (stavning?) är kick ass! Har faktiskt inte sett SoA, får ta och kolla in den! Sent from my Xperia Arc using Tapatalk
Rekommenderar SoA starkt...seg början på första säsongen men sen e du fast Sent from my HTC Desire using Tapatalk
How i met your mother! Kan inte tänka mig någon bättre serie NÅGONSIN :O Är TBBT likt HIMYM? Många säger det..
Njaaa...likt och likt...vet jag inte. Men jag gillar HIMYM oxå. Du får testa! Handlar i korthet om ett gäng fysiknördar...hehe... Jag är lärare i matte och fysik så det är kanske delvis därför jag tycker att det är så kul.