Sjukt bra serie den. Just hur de lyckas visa hur alla personerna runt brottet berörs på ett eller annat vis. Det och hur galet rättssystemet i USA är. Stranger things säsong två avklarad. Bra och taggad på en tredje ;-)
Punisher [emoji88] Än så länge bara sett första avsnittet. Men jag ser hoppfullt mot resten av säsongen. So far 8/10 tårtor
Avslutade Designated Survivor häromdagen, vet inte om jag någonsin sett en serie med större luckor i manus. Väldigt många WTF moments. Som helhet, hyfsad. Knappt sevärd.
Snubbla över Zapped via reklam efter ett avsnitt av Red Dwarf, förvånansvärt sevärd ändå. http://www.imdb.com/title/tt6038226/ Snubbe från nutiden hamnar i en fantasyvärld typ, kort och gott. Ser fram emot nästa säsong!
Senaste walking dead säsongen är riktigt dålig hittils första avsnittet var bra men sedan spåra det ur.. har blivit någon slags "hjälte" serie..sjukt fånigt...känns som det saknar innehåll förutom att "i den här säsongen ska vi ha lite mer krig och action" känns som enda tanken dom haft... Rick är fortfarande den enda perosnen som gjort serien sevärd i allla dessa år bättre de fokuserar mer på honom.
Tycker dock senaste avsnittet var bra, kanske till och med den bästa i säsong 8. Allt där i mellan som du säger var långdraget. Skulle Rick försvinna då kommer nog serien att dö ut rätt snabbt. Nu gjorde dom en cliff hanger slut och jag tror inte att det man tror kommer att hända när säsongen fortsätter i februari händer. (dvs. en viss person som man tror kommer att dö... ska inte spoila).
Ligger bra efter i denna och är tveksam om jag ens sett klart säsong sju ännu. Htpcn dog för ett bra tag sen så har noll koll vart jag var. Håller helt med att serien haft en del "trötta" säsong men oftast med något riktigt bra avsnitt i dessa med. Twd utan Rick blir seriens undergång skulle jag tro. Titta bara på Fear the walking dead, katastrof :-)
Haha yes, serien lär dö om Rick skulle falla bort. Har tittat på Fest the Walking dead, är sisådär. Definitivt inte bättre än TWD. Tittar väl på grund av zombizerna och inte pga storyline haha.
Jag och sambon är inne på säsong 3 av Blindspot. Riktigt bra kriminalserie Några tips på andra sevärda thriller/kriminalserier? Finns det fler än en säsong så är det kanon. Vi har sett b.la. Homeland, Luther, Dexter, Breaking Bad, Hannibal, True Detective, 24, Vi använder Viaplay och Netflix.
Ozark på Netflix... Om ni nu gillade breaking bad The Fall på Viaplay när det kommer till kriminalserie
Godless En av de bästa serier jag någonsin sett och jag gillar normalt sett inte ens western. Scoot McNairy är med och han är även med i en annan favorit; Halt and Catch Fire. Båda rekommenderas varmt! Finfina serier!