Cobra Kai. Klämde alla avsnitt på 2 dagar. Trevlig take på ett gammalt koncept och och grymma 80-tals referenser gjorde att jag inte kunde släppa den. Ser fram emot SE2
Suits säsong sex. Kaos på firman men ganska händelselös säsong tyvärr. Hoppas på bättring i säsong sju annars är det att droppa denna serien tyvärr. 1-5 var mycket bra ;-)
The Handmaid's Tale säsong 1. Väldigt seg serie och tyvärr ganska trist. Historien är dock rätt intressant vilket gör att man tittar vidare. Inne på andra avsnittet för säsong 2 och nu är det betydligt bättre med tempot och händelserna. Återstår att se ifall jag kan rekommendera denna eller inte :-)
Har börjat titta på TV-serien "The League". Inte sett tidigare - rätt underhållande om än något pubertal humor Handlar om ett gäng som spelar "fantasy football", och då jag inte är intresserad av sport i någon större utsträckning började jag aldrig titta på serien när den var som mest populär. Tog upp den ändå efter mycket tjat från en vän och den har onekligen sina stunder. Den lite råa humorn mellan de något cyniska karaktärerna påminner om den i Always Sunny in Philadelphia. Passar nog bäst om man uppskattar lite mörkare humor. 3,5/5 snellhestar. The League (TV Series 2009–2015) - IMDb
Glömde av Fear The Walking Dead säsong 3 och 4. Rekommenderas varmt och väntar spänt på säsong 5 som drar igång i augusti.
Har ännu bara sett första avsnittet. Tror avsaknaden av Mike inte kommer fungera, det är en helt ny dynamik som måste på plats i så fall.
Har nu sett klart de två säsongerna som finns av The Handmaid's Tale. Historien är som sagt intressant men något långsam och nu på slutet tyvärr väldigt förutsägbar för min del. Blir att se vidare på säsong tre när den kommer just för att se vart det hela är tänkt att sluta. Men som Lasse sjunger "Jag skyndar mig långsamt iväg" sammanfattar serien rätt så bra.