Haha ja, vet dock inte om han är tillbaka för hela säsongen eller lite spridda avsnitt? Hans andra serie fick väl inte en andra säsong så borde väl vara med hela kan man tycka. Rätt snällt första avsnitt dock. Hade hoppats på lite mer edge [emoji16]
HBO Nordic eller Netflix? Vilken tjänst är bra för serier och filmer? Kan man kolla på game of thrones på Netflix? Har inte sett den serien . Jag ska ha 2 enheter samtidigt, tacksam för svar
Det är väl främst en fråga om utbudet egentligen. HBO Nordic är rent tekniskt totalt underlägsen Netflix. Deras tjänst ligger ljusår bakom allt annat och det beror på att HBO av någon anledning lade ut sin tjänst för Norden på entreprenad till några riktiga dunderklantisar som inte har resurser att plocka fram en vettig applikation. Otrolig tabbe. Både HBO och Netflix tillåter från 2 eller fler strömmar samtidigt. Netflix har stöd för fler om man går upp i pris. Eftersom inga tjänster har bindningstid är bara att välja tjänst utifrån behov. Om du vill se GoT just nu är det HBO som gäller, men vill du titta på alla Marvel-serier och dylikt, ja, då är det Netflix som gäller.
HBO Nordic har en månad prova på, tecknade den men sa upp den direkt..ska testa o se men jag tror det blir Netflix för min del också... större utbud känns det som när jag jämförde på olika siter o YouTube.
Precis som @bernard nämnde handlar det om utbud av serier. Just nu kör jag med bägge då det följs serier från bägge leverantörerna. Men som sagt när man sett klart så kan man enkelt stoppa den ena tjänsten och hoppa på den andra om man har ork ;-) HBO har en del exklusiva serier som Sillicon Valley, Game of thrones, Fear The Walking Dead och nu (fortsättningen på sons of anarchy) Mayans M.C. Likaså har Netflix en del som Ozark för att nämna någon. :-)
Tack för hjälpen, kör nu med båda som är en månad gratis..efter en månad ska behålla Netflix tror jag
De två avsnitten jag sett så går det absolut åt rätt håll som gjorde SOA bra. Kurt Sutter i högform skulle jag tro ;-)