Nu har serien 9.6 i betyg på imdb. https://www.imdb.com/title/tt7366338 jag ångrar grovt att jag inte väntade med att se den innan alla avsnitt var sända.. är grymt jobbigt att vänta till nästa avsnitt. Frågan är vad man ska se på istället..verkar inte vara helt lätt att hitta nån serie som känns värd ens tid.
Senaste jag såg också! Chernobyl var sjuukt bra! Vissa händelser motsvarar inte verkligheten fullt ut, men det är gjort på ett bra sätt så tycker det är okej.
Asså jag får bara svårt o andas när jag såg på e02... Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Ja men den scenen du snacka om va så grym... Andra avsnittet var bra mkt bättre... Tyckte själva scenerna i kontroll rummet vid själva händelsen är det svagaste hittils tycker dom kunde gjort de bättre.. Man får intrycket av det de i kontroll rummet är ett gäng yra höns..
5 avsnitt. För att hålla mig till tråden, håller på att plöja igenom första säsongen av Game of Thrones. Riktigt bra serie och ja, jag är lite efter hypen för denna serien men bättre sent än aldrig! [emoji846]
Inte helt orimligt tydligen. Däremot finns det vissa andra detaljer som inte riktigt stämmer. Personerna som var frivilliga var troligen relativt "frivilliga" till exempel.
Senaste serien jag såg var 태양의 후예 den engelska titeln är Descendants of the Sun Kan ses gratis på Descendants of the Sun har man Android TV så går de och titta på den också via deras Android TV app. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.viki.android Den har lite av allt möjligt i sig så jävla bra serie.
Såg sista GOT avsnittet, blev fan ledsen! Hur bra är den serien? Måste hitta lite nya serie att fylla tomrummet efter GOT
Mycket bra är den... Mkt spännande är synd att det bara är en mini serie... Sensftr avsnittet var även de mkt bra som där gruvgubbarna fick mig att skratta haha
Kollade 2 avsnitt igår, lite synd att dom pratar perfekt brittiska och inte Ryska . Avsnitt 1 fett segt men i 2 tog det fart! Bra rek!
Anledningen till att man kör brittiska istället för ryska är för att man ville ha rätt skådespelare hellre än rätt språk. Man gjorde då valet att köra alla med brittisk engelska, för att ge känslan av att alla är från samma plats. För min del så fungerade det bra. Även om det är fel språk, så pratar alla med samma dialekt, vilket ändå ger känsla av samhörighet på alla inblandade. Annars sitter man och läser texten, eller tvingas lyssna på dåligt fake ryska dialekter.