Såg klassikern Hedebyborna: Hedebyborna - Säsong 1 - Avsnitt 1 av 6 | Öppet arkiv | oppetarkiv.se Till skillnad mot Godnatt Jord (som jag gav ett bottenbetyg) som spelades in ungefär vid samma tid ger jag den 5 av 5 stjärnor. Har en bra blandning av allvar och komik. Toppskiktet av de Svenska skådespelarna också. Betyget är främst för den första säsongen. De andra är bra också, men når kanske inte upp till nivån av säsong 1.
OZARK säsong 1-3, mycket bra serie... rekommenderar... lite vibbar med breaking bad... ser fram emot säsong 4... Hoppas een släpps på Bluray...
Vad är skillnaden? Sista halvåret 2021, eller har du hittat färskare uppskattning av release för säsong 4?
HBO Nordic appen suger just för mycket för vilja använda den, HBO Max är bättre utvecklad, om vi får samma app som i USA, så det inte blir som i Nordic appen typ 10 updates på alla år.
Såg Behind her eyes, rätt spännande bitvis men även lite för seg för min smak. Slutet hade jag på känn men helt ok serie överlag. 6/10. Behind Her Eyes (TV Mini-Series 2021) - IMDb
Senaste serien jag såg klart var The Queens Gambit efter rekommendation från en användare i kommentarsfältet i Feber.se. Fan va bra den var. Serien passar inte alla såklart men hon spelade sin karaktär så bra.
Har börjat kolla på Goliath på amazon prime. Verkar riktigt bra. Sedan vi skaffade fem olika streamingtjänster (HBO, Netflix, Amazon Prime, Viaplay och Cmore) har vi aldrig några problem att hitta bra serier längre. Ett så stort utbud för mindre än 1000 kr per månad för hela hushållet är ju smått fantastiskt egentligen. Andel underhållning per krona är väldigt hög. Har helt slutat tanka serier och film på PB.
Kollar på "For alla mankind" från Apple TV+. Riktigt bra serie!! Rekommenderas starkt! Synd bara att man inte kan casta till chromecast via Apple tv+...
Blir bara värre och värre hehe. SVT skulle aldrig kunna producera det här! De är för tok för PK för det