Har börjat kolla på The Punisher på nettan. Ligger på episod 4 nu. Den är grym men lite långtråkig ibland. Nån som sett den som kan säga om det är värt att fortsätta kolla eller inte?
Serien som man följer just nu 2 dagar kvar tills nästa 2 avsnitt släpps Det är en serie om Kinas S.W.A.T styrka samt läkare, räddningspatruller och alla olika typer av yrken. 你是我的城池营垒.
Började kolla på serien "Utredningen" i fredagskväll på SVT Play. Såg de första två avsnitten som var riktigt bra. Igår när jag skulle fortsätta kolla var den borttagen. Förskräckligt dålig tajming. Dumt nog kollade jag aldrig när den skulle tas bort tidigare. Hittar den inte på någon annan sajt. Vad ska jag göra?
Resident Alien, på ComhemPlay. Riktigt, riktigt bra, med mycket humor som blandas med spänning och lite drama också. Rekommenderas starkt!
Alla säsonger av Kommisarie Lewis: Kommissarie Lewis En spin off från Kommisarie Morse. Ger den 4 av 5 stjärnor. Välgjord. Kul kolla mobilerna också i början av serien knapptelefoner och i slutet smartmobiler.
Love Death + Robots - Säsong 2 Love, Death & Robots (TV Series 2019– ) - IMDb Riktigt förbannat bra även denna säsong...
Tack för tipset. Såg säsong ett och älskade den. Sjukt cool serie!! Avsnittet från S1 med rymdskeppet som kraschat "i en varelse", eller vad man ska säga, var riktigt creepy
Line Of Duty säsong 6: Line of duty Ger den 3 av 5 stjärnor. Lite för mycket konspirationsteorier, korruption bland polischefer så det känns lite för skruvat och orealistiskt. Gillat serien tidigare framförallt säsong 2 som kändes som höjdpunkten.
Har precis sett klart Mayans MC säsong 3. Fantastisk serie. Längesen jag var så fast i en serie. (Tror den träffar i hjärtat då min mamma har väldigt liknande bakgrund som många i serien… Så många saker är bekanta.) Den har fixat det som i mina ögon sänkte Sons of Anarchy, dvs man har inte en huvudperson som är en total mes och som har tokusel dialekt. 5/5