Jo SGU S2E01 såg jag igår också, har fullt upp med att hinna med alla säsongsstarter på allt jag följer nu. Är nog uppe i en 20+ serier skulle jag tro som jag följer.
ALF! Ett minne från barndomen som verkligen är värt att se om. Serien handlar om en lurvig rymdvarelse som kraschar hos en familj i USA.
Californication En helt fantastisk serie. Handlar om en dekadent författare med skrivkramp. Han tar droger, festar, ligger runt och hamnar i en massa jobbiga situationer. Men på någotvis lyckas han få folk på sin sida för han har ett gott hjärta och är charmig på nåt vis. David Duchovny spelar huvudrollen och är helt briljant! Perfekt för dig som gillar Entourage! Fast här erbjuds du lite mer djup. 10/10 från mig, helt enkelt den bästa serien som finns där ute!
Säsong 5 började i Usa i veckan, tänkte se på det första avsnittet där nu i helgen då sambon också vill se och har jobbat kväll hela veckan.
Hmm, Entourage är en av mina favoritserier, kanske ska ge denna en chans.. Hur många säsonger har kommit?
kollar på allt.. supernatural, smallville, community, nikita, 2 ½ men, family guy, SNL, its always sunny in philadelphia, entourage (lam säsong, qq), sons of anarchy, white collar, house, chuck, dexter
Entourage har ju gått i sju säsonger redan ju. Aha såg att det var Californication ni pratade om nu Såg i alla fall senaste smallville avsnittet precis, där använde skurken en htc mobil
Haha skrev precis lika, tog bort inlägget när jag insåg vad han menade ^^ Och ja, märkte det jag med i Smallville ;D Orkade inte ta screen dock.