Tulsa King, med Stallone Tulsa King (TV Series 2022– ) - IMDb Riktigt lovande start efter1 a avsnittet
Tulsa King, gillar den skarpt Tulsa King (TV Series 2022– ) - IMDb Treason, trist nog bara 1 säsong, än så länge.. https://www.imdb.com/title/tt16450274/ The Recruit, smålöjlig stundtals, men lättsedd The Recruit (TV Series 2022– ) - IMDb
Jack Ryan, säsong 3. Riktigt bra och träffar väldigt bra med tanke på allt som Ryssland pysslar med i Ukraina och hot till höger och vänster.
Yellowstone påbörjade den igår och får se hur långt de håller en kvar, men den började lovande. Yellowstone (TV Series 2018– ) - IMDb
Mitt liv i Rolling Stones på SVT play, 4 delar där man får följa en bandmedlem per avsnitt, mycket bra! Mitt liv i Rolling Stones
Okupert Occupied - Die Besatzung (TV Series 2015–2020) - IMDb Väldigt bra pilotavsnitt, tempos dras sedan ner blir mer politik, serien blir lite långdragen men bitvis är den mycket bra speciellt de första avsnitten.
Glöm inte 1883 (TV Mini Series 2021–2022) - IMDb och 1923 (TV Series 2022–2023) - IMDb som också handlar om familjen Dutton och deras ranch.
Håller på att plöja igenom 3 säsonger av Jack Ryan (TV Series 2018– ) - IMDb, helt ok hittills efter att ha kommit till slutet på säsong 1.
Yellowstone är inne på säsong 5 just nu, 1883 kom efter fjärde vill jag minnas och 1923 började i uppehållet mitt i femte.
Ja, miss av mig, såg fel, del 8 säsong 5 är aktuell. Okej, får se om man kollar det i rätt ordning eller om de blir att se det efter 5é säsongen
Kollade 1883 och tyckte den var riktigt bra. Yellowstone däremot, även efter sex avsnitt är ingen höjdare. Fastnar inte på ngt sätt.