Silo Silo (TV Series 2023– ) - IMDb Spännande upplägg med ett tempo i avsnitten som gör att man sugs in i lagom takt. Ser fram emot vad som komma skall.
Fubar. Netflix https://www.netflix.com/se/title/81397077 knappt sevärd medan man scrollar på mobilen samtidigt
Ted Lasso S03 Ted Lasso (TV Series 2020–2023) - IMDb Fortsatt lättsmält komedi i säsong 3 även om jag tycker de två tidigare säsongerna håller högre klass.
The Swarm Viaplay Jag orkade inte se klart första avsnittet ens. Nästan omgående börjades det med i mitt tycke onödig utfyllnad, och jag saknade driv i berättelsen. Kanske blir det bättre längre fram men jag har låg tröskel för att hoppa av serier eller filmer som jag inte tycker ger något. En allmän önskan också. Ni som inte redan gör det; Skriv gärna var ni har sett serien som ni tar upp, så slipper man leta ifall man blir intresserad av att se den.
Är det någon som vet vart man kan se eller få tag på Svenska Robinson förutom de säsongerna som är just nu på TV4 play ? alla dom har jag plöjt igenom redan verkar inte lätt att få tag på de gammla ? kan helt klart tänka mig att betala för det också... hittar ett par enstaka från svt tiden på youtube.. men man vill ju gärna ha alla avsnitt.
Hittar du inget på de ställen du nämner så går de nog inte. Då är det bara ställen som jag antar inte får nämnas på detta forum kvar som alternativ
Minns att det kom på VHS och kanske till och med DVD. Kan ha varit i stil med scener som inte fick visas på tv om minnet inte sviker helt. Ta och kolla på Tradera, finns säkert där.
Silo första avsnittet finns att se gratis via Twitter för den som är intresserad och vill se vad den handlar om. Det är Apple själv som lagt ut den View: https://twitter.com/appletv/status/1673730750095712256?s=46&t=cWx9cdI-qXCRtEzeviyS1A
Om man ska tro dom i denna tråden så verkar det inte som det släppts nångång, och därmed även svårt att få tag på nätet överhuvudtaget skulle jag tro. Går det att köpa Expedition Robinson på VHS/DVD? Testa och mejla SVT och TV4, iaf värt och se vad du får för svar.