Dr. Death Säsong 2 Den var bra, välgjord. Värd att se. Man behöver inte ha sett första säsongen. Dr. Death (TV Series 2021–2023) ⭐ 7.6 | Crime, Drama, Thriller
Tyckte också den var sevärd. Jag tror jag läste att tv4 kommer visa den i Sverige. Kollar nu på Jury Duty som jag tycker är riktigt underhållande. I korthet så ville de göra något som liknar the office men i en rättssal där de följer en jury. Twisten är att en av personerna har de hittat på Craigslist och den personen tror att det här är en riktig domstolsförhandling som det görs en liten dokumentär om medan alla de andra är skådespelare. Rekommenderar helt klart att testa det
Senaste säsongen - S04 - av True Detective är rätt bra så här långt (gått två avsnitt). Väldigt mycket "The Thing-vibbar", märkligt nog
Idag börjar Masters Of The Air på Apple TV+ Någon mer som kommer följa den? Masters of the Air (TV Mini Series 2024– ) ⭐ 8.8 | Action, Drama, Thriller
Elitstyrkans hemligher Sverige, s01 s02, s03. Mycket bra verkligen.... S03 blev lite mesigare... Hoppas det blir ändring på det på s04.
Nja, tycker nog att de spårat ut för mycket. Blivit nån sorts övernaturligt drama. Förra omgångarna var klart bättre.
De två första avsnitten av säsong 4 har fått lägre betyg på imdb än säsong 2 som ansetts som "sämst".
Vibbar? Det är sålt som uppföljare till BoB och The Pacific. Folk har väntat länge på denna, hoppas den lever upp till hypen.
Kollade på första avsnittet av Masters of the Air, verkligen lovande. Den lyckades väcka den där känslan av episk heroism eller vad man ska kalla det... Ni som sett de tidigare serierna vet vad jag menar
Är ett stort fan av band of brothers och the pacific. Mycket trovärdigt drama och stridsscenerna är otroligt välgjorda. Har nu tittat på två avsnitt av masters of the air. Hade stora förväntningar iom att både Spielberg och Hanks var med i produktionen. Men måste tyvärr säga att jag är besviken. Får inte alls samma känsla som med BoB/pacific. Vet inte riktigt vad det är, men uppskattar inte dynamiken i framförallt skådespelarna eller hur man valt att återberätta missionerna. Kanske blir bättre men hittills inte i närheten av mina förvisso extremt höga förväntningar
Echo 4,5/10 Bland de sämsta serierna med bäst innehåll jag sett. Hantverket är undermåligt, korsklippningen amatörmässig. Handlingen är extremt intressant, men det går inte att följa på ett effektivt sätt. Hög budget, vackra effekter, hyggligt skådespel och riktigt bra teman.
One Day på Netflix Ta fram näsdukarna. Denna gör boken mer rättvisa än filmen som kom 2011 Zwei an einem Tag (TV Mini Series 2024) ⭐ 8.0 | Comedy, Drama, Romance