Om du inte sett "Den långa skuggan" på SkyShowtime om jakten på "Yorkshire Ripper" så ska du kolla in den. Tyckte att den var riktigt bra.
Har sett första säsongen av Mayor of Kingstown och är ett par avsnitt in på säsong två nu. Väldigt bra serie så här långt. 9/10. Mayor of Kingstown (TV Series 2021– ) ⭐ 8.2 | Crime, Drama, Thriller View: https://youtu.be/FFrEjkVEZZU?si=OiQUr4iQ1U_fw61o
Fallout, säsong 1 Prime video Jag har inte spelat spelen, men serien var mycket bra. Underhållande, berättad på ett sätt som håller intresset på en konstant hög nivå, och efterhand mer mångbottnad än jag hade trott på förhand.
håller med! Har aldrig spelat Fallout spelen. Jag kollade klart på nästan hela säsongen på en hel dag. Min man som är tokig i Fallout spelen har fortfarande några avsnitt kvar. Mycket bra serie! De har verkligen hittat bra skådespelare
Fallout...Vågar nästan påstå att serien är den bästa tv-spelsadoptionen! Serien är välskriven, har bra skådespelare och byggt upp världen väldigt trovärdigt. Serien refererar mycket till spelet, men aldrig på ett sätt så att det känns påtvingande.
En gentleman i Moskva: SkyShowtime | The New Home of Iconic Entertainment Bara sett ett avsnitt, men serien börjar bra.
Kollade färdigt på Tokyo Vice här om dagen, sett båda säsonger nu. Den var bra tycker jag, kul att se japansk kultur mixas med amerikansk ockå Tokyo Vice (TV Series 2022– ) ⭐ 8.0 | Crime, Drama, Thriller Håller med om Fallout-serien, riktigt bra! Har spelat flera av spelen som jag gillar starkt med
Håller med om Fallout! Jag hade lite svårt att fastna för The Last of Us som jämförelse, men Fallout höll mig och sambon (tog ett par avsnitt för henne att komma in i det) fokuserade.
Based on a true story, rätt kul och lite annorlunda. Spoiler: Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! Baby Reindeer, det som börjar lite halvkul och udda blir snabbt väldigt mörkt. Bra serie.
Då man påbörjade svenskt, så fick man nys om att även "Jana, Märkta för livet" skulle vara sevärd, och jag kan inte annat än instämma. Jana - Märkta för livet (TV Series 2024– ) ⭐ 5.8 | Crime
Tracker Klart lagom att vila ögonen på, samt skönt med en serie där man inte behöver ha sett/komma ihåg föregående avsnitt, då nya uppdrag väntar. Tracker (TV Series 2024– ) ⭐ 6.9 | Crime, Drama STHLM Blackout Del 1 började instressant, i rätt bra tempo, medans del 2 sänkte ribban redigt. Ska se om del 3 får den intressant igen, annars kommer de troligen bli att skippa resten. https://www.imdb.com/title/tt29424368/
Ser just nu om första säsongen av Outer Range (Outer Range (TV Series 2022– ) ⭐ 7.1 | Drama, Mystery, Thriller) inför säsong 2 som kommer på torsdag (16/5).
Av Taylor Sheridan som ju även skrivit Yellowstone, Tulsa King, 1883, 1923, Special Ops; Lioness, Those Who Wish Me Dead, Mayor of Kingstown, mfl, mfl...
Mayor of Kingstown är en otroligt bra serie. Skulle nästan säga att faktiskt ALLT med Sheridan är riktigt bra!