Jag hittar den när jag öppnar sidan med programmet. Det krävs att man kryssar i rutan "Jag förstår" innan man kan se programmet. Men har man nyss sett ett avsnitt så kommer inte texten upp igen när man byter till nästa avsnitt.
Var någonstans hittade du varningstexterna om Ronja? Det fick inte jag upp, tack, helt galet, detta är inget barnprogram!
The helicopter heist. Serien var en besvikelse, budgeten har nog varit begränsad och känndes för mycket tid av serien lades på fel saker. Med det sagt sevärd men ha inte allt för höga förväntningar. Avsnittet när själva rånet utförs är bra.
Count of Monte Cristo på SVT Play The Count of Monte Cristo (TV Mini Series 2024– ) ⭐ 7.9 | Adventure, Drama Bra! Tyckte den tappade lite i mitten, det är 8 avsnitt hade räckt med 6 tycker jag. Den får 7 av 10 Milkysar
För de som inte har Apple TV+ och vill testa så ger Apple nu bort tjänsten gratis hela helgen. Det enda som krävs är ett Apple-konto att logga in med. Funkar även för de som haft ett abonnemang tidigare Enjoy Apple TV+ for free the first weekend of 2025
Jag hittar inget Dolby Vision material att spela upp. Den enda som nämns ((Taelgia) finns det inga delar kvar. Vilka har du hittat?
Slutet på sommaren. Sky Showtime/ Tele2 Play Svensk dramathriller i sex avsnitt. Jag tycker den var klart sevärd, 4 av 5 androider. Slutet på sommaren (TV Series 2023– ) ⭐ 7.4 | Drama, Thriller (Som ofta i svenska serier och filmer var det ibland svårt att höra dialogen. Det mumlas en hel del)
The Apple TV app is finally available on Android with Apple TV Plus Apple TV+ app officiellt släppt på Android. Går att signa upp med Google-konto
Har haft Apple TV appen på en TCL TV, även Google TV Streamer ett bra tag även på en Shiled TV TCL har man haft den i typ 2 år. så det är inget nytt direkt minns i början var det Niviida Shield exlusive endast för shield.
Det nya är att den nu också finns till Android-telefoner, på Android-TV och Google TV har den funnits i några år.
Narcos (TV Series 2015–2017) ⭐ 8.7 | Biography, Crime, Drama Narcos Är på S2 och lär säga att det är top 3 en av de bästa serierna jag sett. True Detective S1 är också en top 3 för mig. Är ju en gammal serie men aldrig kommit för och sett den förut. Rekommenderas stark om man ej sett, den har allt.
The Agency med Michael Fassbender i huvudrollen. Såg sista avsnittet igår kväll. Btyg 4 av 5 och den kommer få en S2! Det bästa med serien, förutom Fassbender, är att dem inte tryckt in massa ungdomar i bärande rollerna bara för att sälja in serien til bredare publik. Spännande, inte för högt tempo och alla avsnitt håller lika hög kvalitet.
Adolescence (TV Mini Series 2025) ⭐ 8.5 | Crime, Drama 10 av 10, bland det bästa som gått på tv/netflix