Hur går de med Terra Nova? Såg avsnitt 1 då de kändes som ett stargate-avsnitt. Fortfarande sevärt? Two.And.A.Half.Men. E03, jag vill ha tillbaka Sheen men de känns ändå ok med Jake som träder in i en mer vuxen roll.., fortfarande sjukt underhållande
Jodå avsnitt två(s01e03) sändes i tisdags, Helt okej serie. Dock är ju dinorna lite väl B grafik. Saknar SGU!
Senaste jag såg färdigt var Entourage. Slutet var väl inte det bästa, kändes som en nödlösning. Annars en väldigt underhållande serie!
Jag har börjat följa serien Salong Betong som sänds på SVT Play. Mycket bra doku-serie om en tatueringsstudio. danne och bleckan
Tröttnade på Terra Nova. Familjedrama förklätt till sci-fi. Nån borde skämmas. Kollade istället in Eureka, Alphas och Warehouse 13. Alla serie från kanalen SyFy och utspelar sig i samma "universum" så att säga. Helt okej alla tre. Just nu kollar jag äntligen in The Shield som förmodligen är den bästa snutserie som jag har sett.
Verkligen. Blev otroligt besviken. Tror du att det kommer komma en film? Jag är starkt emot hur de försöker göra serier till filmer. Ryktet om att Arrested Development skall bli film vet jag inte heller hur jag ska ställa mig till. Att folk aldrig lär sig. Man ska sluta på topp.
Det är inte ett rykte om jag förstår det hela rätt. Jag kan mycket väl tänka mig att en AD-film skulle fungera. Det har gått några, hur ser det ut i familjen Bluth idag?
Ny vet jag inte, men... NCIS (2003-????) Knight Rider (2008-2008) Det är vad jag kan rekommendera. Bir mest komedier annars.