Såg båda säsongerna An Idiot Abroad, underbar serie. Karl Pilkington är en fantastisk karaktär. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Den är löjligt bra. Prövade på att kolla in The Wire som skulle vara ännu bättre men jag måste säga att gäng i L.A. var mer tilltalande.
Kollar mest Firefly igen. Sjukt bra sci-fiserie. Rymden koloniseras och USA och Kina har blivit en stormakt. Rymden är helt enkelt den nya vilda västern. I pipen ligger gamla hederliga Buffy The Vampire Slayer.
Tror det var Nikita, eller så var det Supernatural. I vilket fall så är det två jäkligt bra serier som jag måste be er att titta på!
Har äntligen fått sambon till att börja titta på OZ! Hon fastnade totalt efter 3 avsnitt och har sett de första två säsongerna på två veckor. Blir väl 5:e gången jag ser hela serien. Bättre serie finns fan inte.
Band of Brothers är ju världens bästa TV-serie som någonsin gjorts, alla kategorier Sent from Noah's Arc
Kollade precis klart på Chuck (Kan fortfarande inte smälta att det är slut, han är ju min kompis nu..) så hoppade på att kolla klart på Pawn Stars. Som f.ö alla borde kolla på.
Ok? Jag börjar ofta med en serie... ser några avsnitt men tycker ALDRIG dom kommer fram till något utan bara drar ut på det och 90% sen handlar om relationer - och candyraver tappar intresset. Ska ge OZ en chans!
Haha... Black books är en finurlig serie... Bernard är ju så cynisk och hatar allt och alla... Gillar't!