Breaking Bad Bror tipsade mig om denna så kollade äntligen på avsnitt 1 och det var mer än okej. Ganska segt men svårt att säga efter 1 avsnitt, plus att det fanns mycket att bygga på etc. Drog genast igång avsnitt 2 och det gick från en 6/10 till en 7½/10. Ser fram emot 3 säsonger utav detta.
Den är väldigt speciell men så djäääävulskt bra. För mig den näst bästa serien jag någonsin sett. Kom tillbaka när du börjar närma dig slutet, man kan säga att allt inte alltid är vad det verkar Sent from my LT15i using Tapatalk
Följt House sen serien började (nu minns jag inte direkt säsong 1 från 2004 ) och det är hands down min all time favoritserie. Avsnitt 14 på säsong 8 kom förra veckan men de verkar ha tagit ett break tills i April ^^
Games of Thrones och Arrested Development, igen. Sjukt bra serier. Just nu kollar jag på Buffy för en dos nostalgi (och Sarah Michelle Geller) samt 8 Simple Rules för att ha en hjärndöd sitcom till när jag äter. Blev sjukt förvånad att se Kaley Cuoco som toksmal tonåring.
Jag tycker redan att det har blivit tråkigt. Bara massor med låååånga utfyllnadsscener och när de väl möter några walkers vet man precis vad som kommer hända. Sent from my NexusHD2 using Tapatalk