Igår/inatt vart det CSI Miami CSI The Event IRT Criminal Minds Och idag så blir det 2 and a half men Simpsons CSI NY
Hmm, denna Shamy har jag inte hört om, har inte sett 3e episoden i nyaste säsongen än, hittar inget bra ställe att tanka från..
Avklarat senaste 2 månaderna Fringe säsong 1 The 4400 alla fem säsongerna Fringe säsong 2 Funderar på Heroes men den känns lite väl "tonårig" s.a.s Funderar allvarligt på att skaffa ett konto hos Strong VPN så man kan se säsong 3 av Fringe direkt via FOX..
Benidorm. Brittisk sitcom från 2007 och framåt. Tänk er första Sällskapsresan, den på Gran Canaria, fast i modern tappning och i sitcomformat, med brittisk arbetarklass istället för medelsvenssons anno 80-tal. Inte det bästa jag har sett, men tycker man om den typen av humor så är den värd att kika på. Dessutom är alla som vanligt i brittiska serier fula/alldagliga, till skillnad från den glättiga perfekta ytan som man ser på/i amerikanska sitcoms. 6/10.
Har sett de tre första avsnitten av Dexter säsong 5. Hoppas serien går över till att vara lite mer som den var de första två säsongerna, just nu början den bli lite väl soft.
Jag gav upp halvvägs in i tredje, då det bara blev mer och mer relationsdrama av eländet. De två första säsongerna var briljanta, kalla, provocerande.