GoT s2. Bra säsong, föredrar doch s1. Wire s1. Kungligt är allt jag kan säga. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Kollade genom Arrested Development. Helt fenomenalt, synd att det slutade så tidigt. Skickat från min LT15i via Tapatalk 2
Det är ju det jag säger. Kolla in Community, jag tror att du kommer att gilla den. Själv har jag hittat Don't Trust The Bitch in Apartment 23.
Beslöt mig för att spana in The Walking Dead och snöade in totalt.. Dock är säsong 2 lite segare. Jag hoppas på bättring. Kollar parallellt med Falling Skies som är ruggigt bra. Rekommenderas! Även Terra Nova, tyvärr så fick den inte så många avsnitt innan den las ner..
De två sista avsnittet i säsong 2 är riktigt bra! Falling Skies ska vara riktigt bra har jag hört, får börja kolla på den. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Grimm säsong 1, väldigt bra och rolig serie. Den börjar lite små slött men blir bara bättre och bättre. Väntar spänt på säsong 2! Warehouse 13, bara börjat titta på den men den verkar vara helt ok.
Medhåll. Likaså Terra Nova. Det här med att göra sci-fi som tilltalar hela familjen fungerar sällan. Faktum är att jag inte kan komma på en enda sådan serie som jag på allvar har gillat. Falling Skies sög, Spielbergs Taken sög, Terra Nova sög. The 4400 sög väl inte totalt men den var för lång alternativt för kort, slutet var stressat. V 2009 sög inte heller helt men det var likförbannat bara ett stort familjedrama. Nu såg jag Men at Work. Inte så bra som Don't Trust The Bitch in Apartment 23 men klart sevärd.
Ska spendera helgen med att kolla på arrested development och fringe! Ser fram emot detta, reviews incoming!
Sträckkollade de tre sista avsnitten.. Läste att säsong 3 kommer i Oktober, kan knappt vänta! @neddie Falling Skies tyckte jag växte. Steven Spielberg är mästare på det sättet tycker jag, det är inte bara explosioner och snygga brudar utan det jobbas mycket på karaktärbyggande och "storytelling". Lägger man till grymma effekter så är det bra underhållning! @naDah Nej nej, Taken va ju grymt! Antingen är du betald kritiker eller så tittar du på fel genrer hehe
Här får du lite serietips ifall du vill ha Nikita Supernatural Sons of Anarchy Game of Thrones The Vampire Diaries Spartacus
Arrested development - sjukt simpel men ändå rolig serie Rekommenderar. Fringe S01E01 - Mycket spännande, blir att följa!
Arrested Development är en sådan serie som är fullkomligt briljant eftersom det i varje avsnitt spelas med många små detaljer som på ett otroligt smart och roligt sätt vävs samman i slutet. Fringe var bra de första säsongerna, men tyvärr blir det för mycket. De har tagit det lite för långt tycker jag. Men det är fortfarande en serie som jag tycker om att titta på.
Nej men det känns inte som min sorts sci-fi. Hands down den bästa komediserien någonsin tätt följt av Community. Igår natt började jag som sist i världen att kolla på Breaking Bad och nu är jag nånstans i mitten av säsong 2. Satan vilken bra serie. Kollade precis på dagens avsnitt av Weeds och sen när det är mörkt igen så blir det True Blood.