Jahapp. Såg just klart säsong 4 av Breaking Bad. Förbannat episkt slut! Nu till första delen av säsong 5.
Efter säsong fyra trodde jag inte att det kunde bli bättre. Men ack så fel jag hade. Nu har du det bästa (hitintills) framför dig!
Awesome. Jag kan dock med handen på hjärtat säga att ingen serie hittills är så awesome som Sons of Anarchy!
Kollade i veckan på premiäravsnittet av Revolution. Några saker störde jag mig på i avsnittet men kommer helt klart ge serien en chans
Säsong 5 kommer delas in i 2 delar. En del med 8 episoder som kom detta år, sen en del med 8 episoder som kommer sändas nästa år, sen är det finito med den serien enligt AMC.
Hur sjukt bra var inte den säsongen!? Och det sista avsnittet!? Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Jag tyckte säsong två var ganska så skittråkig faktiskt. Men mäktig är den. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Det var ett helt okej avsnitt men ikväll kommer ju TBBT som jag har stora förväntningar på. Nu blir det O'boy, mackor och SoA.
Läste alla böckerna efter att ha sett första säsongen, dom är ännu bättre. Sent using Tapatalk on my Motorola MicroTac.