Såg första och andra delen av nya serien Revolution. Måste säga att denna serie är fruktansvärt dåligt på i princip alla punkter. Idéen är i grunden rätt häftig men det bra tar slut där. Det gick visst att toppa Terra Nova i att göra en snuskigt dålig tv serie. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Revolution - Pilotavsnittet. Kanske den största besvikelsen hittills, innehöll allt jag inte gillar och inget av det jag hoppades på. Katastrof.
Fan. Det verkade ju lovande men är alltså ungefär lika illa som Terra Nova? Hade egentligen inte väntat mig nåt mer från storbolagssci-fi.
Jag klarade tre av Terra Nova. Som den sämre serien eller tvärtom? Hur som helst så lär Revolution vara sjukt kass.
Har sett väldigt många, men den senaste hela serien jag såg var Chuck. Fantastisk! Handlar om en vanlig kille som får ett email av en kompis som jobbar på CIA. Meddelandet innehåller spionhemligheter och överförs till Chucks hjärna, han har nu den enda kopian av dessa hemligheter och blir därmed ovärderlig. De hemliga agenterna Casey och Sarah får i uppgift att skydda Chuck och tillsammans beger de sig ut på en rad äventyr tillsammans. Det låter lite konstigt, men det är verkligen en bra serie. Innehåller allt! Drama, kärlek, action... Räknar man bara TV-serieavsnitt är de senaste 2 Broke Girls (2 panka tjejer), en rolig sitcom om två tjejer som försöker starta sitt eget cupcakeföretag. Har också nyss kollat på Revenge, riktigt bra och spännande serie om Emily, en flicka som omhändertogs av socialen när hennes pappa fängslades, misstänkt för ett terrordåd (han dömdes till livstids fängelse). Fadern dog i fängelset, oskyldig. Emily gör det till hennes mål i livet att hitta de skyldiga och hämnas på dem.