Bäst just nu Av de serier som pågår i nuläget, dvs inte lagts ner är favoriterna följande: 1. Breaking Bad - utan konkurrens - säsong 5 pågår fast har uppehåll 2. Sons of Anarchy - näst sista avsnittet slog allt - säsong 5 pågår 3. The Walking Dead - jobbig stämning, svårt att sova - Säsong 3 börjar nästa vecka 4. Homeland - Spännande och bra skådisar - Säsong 2 pågår 5. Hell on Wheels - Jag har precis börjat, verkar bra - Säsong 2 pågår 6. American Horror Story - Skön skräck - Säsong 2 startar kommande torsdag 7 Dexter - Börjar kanske bli lite tjatigt, skall iaf testa - Säsong 7 pågår Alla dessa serier håller hög kvalitet.
Ny Dexter är annorlunda. Jag tycker allting verkar snäppet sämre än tidigare, bara storyn som håller samma klass än så länge. Fringe är också inne på säsong 7 och nu börjar det bli för mycket. Vet inte om jag tycker om det längre. Får fortsätta med några avsnitt till. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Supernatural S8E1. So far so good. Väldigt bra serie, tillsammans med true blood. Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Bara 13 avsnitt i säsong 5 så har du sett de fyra första säsongerna så är det ju lika bra att se säsong 5 också.
The Walking Dead 301. Jag sket i slutet av S02 eftersom jag tyckte att det var blaj och jag hade redan läst den grafiska novellen så jag hade hyfsad koll på vad som skulle hända. Nu märker jag att dom rört sig en del bort från serien så jag ska ge den en chans till.
Har äntligen insett att game of thrones dröjer för länge så jag kollade s01e01 av the walking dead, spännande! Fler serier som inte är Dexter eller sons of anarchy? Skickat från min LT26i