Vet inte vad som finns på netflix men första säsongen är på 22 avsnitt och andra 8. Har för mig att andra säsongen spelades in för att ge ett slut till serien som efter första säsongen hotades av nedläggning. Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
Mockingbird Lane Var uttråkad och hittade denna på Icefilms så tänkte why not efter jag såg följande trailer; <iframe width="640" height="360" src="http://www.youtube.com/embed/fjc7uPkE5EQ" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> 40minuter senare, meh. Funkar så kommer fortsätta kolla
Har börjat kolla på lie to me, ok serie i brist på annat. Sent using Tapatalk on my Motorola MicroTac.
Dexter S07E05. It's just getting better and better! Älskar den här serien! Sent from my super fast Prime filled with beans.
Last Resort, av Shawn Ryan (skaparen till en av historiens bästa serier The Shield). Jag har sett avsnitt 1 & 2 och den är helt ok.
Blev nya The Walking Dead idag igen. Kan säga såhär: jag vill inte vänta en vecka tills nästa avsnitt, ge mig det nu Tapatalked with Galaxy Note
This. Det ska bli väldigt spännande att se vad som händer med Jax, han håller trots allt sakta men säkert på att bli det han hatar.