Tappar tyvärr i säsong 4, nu i femman är det inte jättebra :/ Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Breaking Bad, otroligt bra serie. Nu väntar man på sista delen av sista säsongen... Sons of Anarchy, utan att spoila så...har den spårat ut lite. Men fortfarande bra.
Har sett fyra eller fem avsnitt, rätt förutsägbar, dikotomin på skalan god och ond är alldeles för överdriven. Sent from my GT-P3113 using Tapatalk 2
Såg Homeland för inte så länge sen. Rolig serie tycker jag. Nu väntar jag bara på att säsong 2 ska bli klar snart så jag kan kolla igenom den
Senaste tv-serien jag såg var downton abbey. Svårslaget på många sätt måste jag säga! / Ida http://www.stylight.se/
Sopranos sesong 1-6. Bästa tv-serien genom tiderna. Finns inget som kan konkurrera med den. Skickat från min GT-N7100 via Tapatalk 2
ERMAGERD så galet säsongsavslutningen av Dexter kommer bli!! Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
Supernatural s7 på Netflix. Håller rätt bra denna serie. Kul att se vad de hittat på till s8. Funderar på Damages nu. Någon som sett? Sevärt? Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2