Förhoppningsvis så har författaren haft en baktanke med det här. Man får tänka på att det fortfarande finns 4 starks och en snow kvar! Jag tror på dem och Mother of Dragons.
Groteskt? Tyckte de var mest tacky och sentimentalt avsnitt. Denna säsong har tyvärr varit en stor besvikelse hittills. Ett avsnitt kvar.
Har läst dom fem böckerna som finns, kan berätta i pm hur det ligger till i slutet av bok fem :-P Sent from my HTC One using Tapatalk 4
Jag tycker det är ganska groteskt att få se en gravid kvinnas mage huggas till köttfärs framför mina ögon. Men det är kanske bara jag Sent from my Paranoid Nexus ⁴
1) A game of thrones 2) A clash of kings 3) A storm of swords: Steel and snow 4) A storm of swords: Blood and gold 5) A feast for crows 6) A dance with dragons Sitter här med alla sex framför mig Sent from my Nexus 4
Nån som kikar på Mad men? Älskar fan den serien. Snart börjar dessutom sista säsongen av Dexter!!!!!! Sent from my Nexus 4
A storm of swords är egentligen bara en bok, men ok då. Den var så tjock att den delades upp i två.. :-) Sorry, nog med OT. Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Man men äger, varje gång man kollar på ett avsnitt blir man sur för att man inte levde på 60-talet och jobbade på Madison avenue ;-) Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Hehe, retades bara lite Haha håller med! Don Draper är ju så jävla cool, även fast han är ett svin. Älskar dynamiken mellan de "unga" killarna på Sterling&Cooper. Älskar också alla småsaker som alltid har någon betydelse/mening! Sent from my Nexus 4
Beror väl så vilken utgåva man har. Storm of swords är 1 bok i det pocketset om 4 böcker som står i min bokhylla.
I September 2013, enligt denna sida: http://season-release-date.com/supernatural-season-9-release-date/
Jag kollade på första säsongen och halva första avsnittet på andra säsongen, sedan gav jag upp. Serien började bra men blev fort dålig tyvärr. ~ Sent from my Nexus 4 using Tapatalk ~