The Walking dead... Skön zombierulle som dock lovar mer än vad den levererar men är man zombiefan så. /R
Sons of Anarchy s03e013 - season finale. Kollar på ~10 serier i veckan, säkert sett 250olika säsongsslut men detta jag nyss såg utav sons of anarchy.. Finner inga ord, aldrig i mitt liv har jag någonsin varit med om ett sådant jävla episkt slut, fanns INGENTING att klaga på, utan allt vart mer än perfekt.. Vill släppa en glädjetår, seriöst. Trodde ingenting perfekt existerade tills jag såg detta avsnitt.
http://www.youtube.com/watch?v=GBxUMNR4GpI&feature=player_embedded Blue Mountain State Riktigt skön serie med halvnakna brudar, droger, Amerikansk fotboll och lite komedi Polaren tipsa mig idag så jag började kolla Efter 6 avsnitt efter varann var jag fast Har alla nere i HD nu och ska dra igenom. Dom är inne på andra säsongen, tror det kommit ut 5-6 avsnitt so far.
Har en hel del att ta igen efter 2 veckors semester ^^ Sett på följande idag Stargate Universe s2e8-9-10 Family guy s9e6 HIMYM s6e9-10
var tvungen att kolla upp serien efter det du skrev, och det låter fan som en bra serie har dratt ner alla episoder som finns ute nu! får bli ett blue mountain state-maraton imorgon tack för tipset!
Haha lugnt Riktigt skön serie imo! Nu blir det iaf att kolla på Supernatural, Smallville, Its always sunny in philadelphia, community, family guy, 2 ½ men och blue mountain state.. Varit lite afk i helgen
Bms äger! Men family guy har ju inte kommit ut på ett tag nu ju! Senaste serie var himym :-) Sent from my Desire HD using Tapatalk