Bara jag som inte förstår all hype över Breaking Bad? Kollar ju också och visst är den bra. Men jag började kolla efter att ha läst så gott om den, levde inte alls upp till mina förväntningar då Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4
Alla säger ju det, att det är en av tidernas bästa serier. Men jag är ingen älskare av Breaking Bad även om jag gillar den. Kanske kommer in i den.... Tapatalked!
Säsong 1 och 2 var ganska sega och inte särskilt bra enligt mig. Men från och med säsong 3 så har det bara blivit bättre, och säsong 5 har varit helt fantastisk!
Kollade på avslutningen av Breaking Bad, kommer sakna den serien. :-P Skickat från min HTC One med Tapatalk 4
Sett varenda avsnitt, blev lite ledsen när serien bara slutade. xD Skickat från min HTC One med Tapatalk 4
Kan rekommendera Talking Bad som är den officiella eftershowen till Breaking Bad för den som har abstinens efter det sista avsnittet. Bland annat var regissören där tillsammans med några av skådisarna. Finns på Youtube. Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4