Breaking bad. Hoppas att ryktet om nya avsnitt stämmer... Såg alla 5 säsongerna med avbrott för jobb och sömn :-D Sent from my HTC One using Tapatalk
Nya avsnitt? Nope, serien har fått sitt slut. Det kommer dock komma en spin-off son handlar om sauls liv innan Walter och Jessie Sent from my HTC One using Tapatalk
Kikar just nu på: Big bang theory Two and a half men Person of interest Homeland Skickat från min iPhone via Tapatalk
Jag följer: Elementary, Murdoch mysteries, Blacklist, Bones, Mentalist, Arrow, WhiteChapel och Almost Human. Senaste avsnittet jag såg var Almost Human.
Följer "bara" The Blacklist, Person of interest och revolution atm. Funderar på och kolla almost human med... Sent from my HTC One using Tapatalk
Senast kollade jag på ett avsnitt av TWD... Bästa avsnittet av säsongen helt klart! det hände verkligen mycket i det avsnittet... Synd att det är paus till februari
The Walking Dead mid season finale. Herre gud, var ska man börja. Vilket jävla avsnitt. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Riktigt grymt! Pågrund av hur näst sista avsnittet slutade så gissar jag att storylinen för nästa säsong kommer att handla om hur dom jagar henne
Sist blev det sons of anarchy, the originals och supernatural. Riktigt bra serier! Sent from my HTC One using Tapatalk
Försöker hitta något som matchar Breaking Bad. Skall prova Blacklist samt även se om det går att återuppta Homeland som jag tappade bort efter S01.
Såg precis klart breaking bad s5e16. Thank you bad för en fet serie. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk