Nu när allt jag kollar på antingen är slut eller har tagit någon månads paus så ska jag börja kolla på Almost Human ! Sen ska jag nog börja kolla på Breaking bad som jag är så grovt efter med
Herre gud, att försöka ersätta BB med Blacklist är som att ersätta ditt barn med en clementin. Homeland är väldigt bra, TWD är ännu bättre, Game of Thrones är ju också väldigt väldigt bra. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Nu tänkte du för smalt . Senaste serier jag sett är breaking bad och Fringe. Det är svårt att hitta bra intelligenta serier. Testade Walking dead och den suger ju ordentligt. Kör bara Netflix och viaplay eftersom jag nu endast kör Playstation3. Synd att HBO inte finns till den. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Clementiner må vara gott, men där går gränsen! Om så är fallet kommer jag att gå direkt på Homeland istället. Uppskattade S01 väldigt mycket men tappar glöden när det blir uppehåll i serier. Sen kom BB och på den vägen är det...
Gör jag med ibland. Har tappat intresset för GoT ganska mycket, dels pga de långa uppehållen men också pga alldeles för många karaktärer. Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4
Det är ju karaktärerna som gör serien, men läs böckerna så märker du att det nästkommande säsong blir Ehn ganska fett gallring skickat från min Xperia Z1 med Tapatalk
Bra poäng angående karaktärerna. Särskilt intressemördande är det om det sker saker mellan säsongerna till följd av att skådisar byts ut.
Om jag ska vara ärlig tycker jag att den är ganska ''meh'', även om James Spader har varit en favorit sedan Boston Legal. Senaste jag såg var Parks and Recreation säsong 1-5. Tycker att serien började ganska segt med säsong 1 och delar av säsong 2. Efter s 1 och 2 har den dock varit helt suverän.
Någon som vet varför SOA´S säsongfinal inte finns uppe? jag fattar ingenting Edit: hittade den men inte på TPB :S