Ja.. man har ju sett en hel del sjuka saker i den serien men detta måste vara det sjukaste jag har sett eller på andra plats i alla fall!
Partaj säsong nånting Väldigt roligt från och till. Bäst är nog Zlatan & Isak, Jarmo och Hollefjord high. 9/10 Siiit på dig svenne :-D Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Alltså, jag försöker tvinga mig igenom Breaking Bad, men jag måste vara exakt den enda som inte klarar det... Har precis börjat på säsong tre nu, och helt ärligt, så tycker jag att det är braaaa långtråkigt... Även om den är bra jävla tuff, så vettefan alltså! Vad säger ni, ska jag fortsätta, blir det bättre? Eller ska jag lägga ner med tanke på att jag inte har tyckt att det är så överdrivet bra hittills?
Håller med om att det finns olidligt långa scener som är, verkligen, helt otroligt tråkiga. Men jag har fortsatt, blir bättre mot säsong 4 tycker jag Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Jag tycker absolut att du ska fortsätta. Jag tyckte också att säsong 1 och 2 var riktigt långtråkiga, men efter säsong 3 så blir det bara bättre, och säsong 5 är helt fantastisk!
Gav Happy Endings en chans. Helt obegripligt hur den kan ha 7.6 på imdb. Har folk inte alls några krav längre? La ner den serien omgående då den var bara en i mängden, fast t om lite sämre. Fyfan vilken skit.
Såg färdigt breaking bad i veckan nu har jag fortsatt på anger management. Gillar när avsnitten är ca 20min som i A-M, sett ca 15 avsnitt bara idag. Har bara ca 15kvar av säsong 3 så är jag klar. Funderar på att börja på californiacation sen Sent from my HTC One mini using Tapatalk
Har börjar se Breaking Bad och är inne på säsong 3 nu, riktigt bra serie! Nästan i samma liga som The Sopranos