S01E01 av den nya serien chicago PD som är något slags spinoff av Chicago Fire, så har jag sett Chicago fire S02E011 och Revolution S02E10 och sist The borgias Säsong 1
Kikar på Netflix egna serie Orange is the new black just nu, och är på avsnitt 9, riktigt bra serier faktiskt!
Kör fjärde säsongen av Boardwalk Empire just nu. Riktigt bra serie. Kikade igenom White Queen vilken var helt ok, lite grötig med tidshopp stup i kvarten. Till lunch testade jag första avsnittet av A young doctors notebook, underhållande start faktiskt. Sent from my C6603 using Tapatalk
Första delen på s5 av breaking bad, va fan hände med Walter plötsligt :what: Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Sherlock S3 E3 - Det enskilt bästa avsnittet av en tv-serie jag sett i hela mitt liv. Jag är helt mållös. Herregud.
Varför ska det alltid finnas en jobbig bitch som förstör serien? TWD blev av med sin, skönt. Hoppas Skyler dör innan serien är slut också...
Jaja, tycker också att hon spelar väldigt bra. Menar bara hennes karaktär, hatat Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Håller med. Fan så jag hatar den människan/karaktären. Hon borde slopats eget säsong två... Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Jag tror ändå att hon hade blivit en grym fru till en Knarkboss om hon bara hade velat hon hade det i sig men ändå inte
Ja hon hade det i sig men fegade ur hela jävla tiden. Hade hellre sett serien med henne som lika galen, eller värre, än Walter! Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Community. Rip Pierce. S5E4. Fy fan vad många guldkorn. Att Dan Harmon är tillbaka märks. Sent from my C6903 using Tapatalk