Breaking bad kollade jag alla säsonger på två veckor, gaaalet bra och absolut den bästa serien jag har sett. Skickat från min SM-N9005
Jag är riktigt taggad på " Black sails" som är en Piratserie som börjar på lördag finns att se på Söndag <iframe width="854" height="510" src="//www.youtube.com/embed/8aigIJGeykI" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Sett klart breaking bad, nu black sails som gäller för mig med. Hoppas det blir bra ! Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
True Detective verkar väldigt lovande efter 2 avsnitt. Ingen actionserie direkt, men gillar man lite långsammare, djupare och mörkare grejer kan jag verkligen rekommendera den. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Jag har inga problem med Långsamma serier... Men första avsnittet måste vart det segaste jag någonsin sett 1 timma kändes som 2... är avsnitt 2 likadant?
Det är precis likadant, lite det som är meningen läggs ju väldigt mycket vikt vid karaktärernas känslor och tankegångar. Varenda detalj i ansiktsuttrycken är viktig. Samtidigt tar man sig tid med långa vackra miljöscener. Jag älskar allt sånt där Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
True detective avsnitt 2. Två riktigt grymma avsnitt än så länge. Extremt välgjord serie. Grymt manus och skådespelare måste jag säga. Ännu en 10 poängare från HBO. Skickat från min C6603 via Tapatalk
Haha. Smaken är som... :-P Jag gillade det skarpt. Inte det högsta tempot kan jag hålla med om men det passar väldigt bra tycker jag. Det händer lite mer i andra avsnittet som gör att det inte känns lika långsamt som första men jag tror att denna serie kommer att hålla ett långsamt tempo genom alla avsnitt. Skickat från min C6603 via Tapatalk
Vad heter serien där någon i något avsnitt satt i typ en glasbur o snackade med någon? minns att den var på min kolla lista men har glömt namnet Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk