Sherlock avsnitt 3 av säsong 3. Oroligt bra serie. Jobbig väntan nu. Skickat från min C6603 via Tapatalk
Kan inte annat än att hålla med, vilken serie! Helgen spenderades med säsong 2 av House of cards, också väldigt bra ☺ Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Minst sagt. Även fast jag tycker det blir lite för mycket fiction ibland så är det en oerhört bra och välgjord serie. Helt missat denna serie. Verkar intressant. Sköna skådisar.
Se den! Woody Harrelson och Matthew McOmöjligtEfternamn är fantastiska, speciellt den sistnämnda. Och det är ju HBO, så det är riktigt mörkt, rått och ruggigt. Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Jag jobbar på det i detta nu. Lite förvånande att så stora skådisar gör TV. Men visst, är ju mer "inne" att göra TV nu än vad det varit.
GoT S01E01-07 på två dagar. Tanken är att hinna klart hela serien innan säsong fyra drar igång, sjukt taggad! Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
HBO har alltid ansetts vara jämställt med film eftersom de inte lider av FCC restriktioner. Sent from my GT-N5110 using Tapatalk 4
House of Cards. Så sjukt fet alltså. Kevin Spacey gör sin roll otroligt bra. Här sett två säsonger och planerar att fortsätta
Såg sista avsnittet av S2 igår av House of Cards. Vad ska jag nu titta på :-( Sent from my C6903 using Tapatalk
Ack så sant, bättre och bättre för varje avsnitt. Nog det bästa som amerikanerna gjort sedan Breaking Bad. Såg avsnitt 5 igår. Sent from my GT-N5110 using Tapatalk 4
True Detective Endast sett dom två första avsnitten. Men känner inte att jag kommer in i serien. Väldigt melankoli stämning över hela serien. Vet inte om jag gillar det eller inte.
Ger ju rejält med pengar idag & om kvalitén är hög så gör dom det tydligen gärna. Sjukt bra serie! Note 3 via Tapatalk
Det är grymt mörkt (i typisk HBO-anda), djupt, snuskigt, ocensurerat. Och de gör det så jefla bra! Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
http://www.imdb.com/title/tt0370194/?ref_=nv_sr_1 Har sett första säsongen. Det var väl en 3-4 år sedan. Nu jävlar skall jag plöja ALLA! 10/10