House of Cards säsong 2. Faktiskt en riktigt bra serie, trots att jag inte är ett super-fan av politikserier! Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Började titta på From Dusk Till Dawn. Ep01, ok inledning. Ep2, Lite drygt avsnitt med tar ändå handlingen smått framåt. Ep3, Nu börjar det hända saker och man får en djupare förståelse vart nattens odjur kommer ifrån. Spänningen ökar... En serie med stor potential 8/10. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Farscape kollar jag om nu. Såg den för omkring 10 år sedan. Grymt bra Sci-fi. Utöver den, senaste GoT. Väntar även på Fargo som börjar på HBO Nordic den 23 April. Skickat från min C6603 via Tapatalk
Criminal minds s9e4. Haft ett långt uppehåll från serien men inte hjälpte det. Same old same old. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Plöjt hela Battlestar Galactica senaste 2 veckorna, wow, 10/10 och grace park, tror fan jag är förälskad Swype:at från min Sony Xperia Z1 i tapatalk
Fargo s01e01. Spännande med en helt ny serie, även om den är baserad på filmen från 96. Detta gör ju inte jättemycket eftersom att jag inte sett den. Martin Freeman gör som vanligt en strålande insats och tycker att hela showen känns grymt spännande och bra producerad! 9.5/10!
Alf s01e01 Fantastiskt underhållande även om åren har gott. Rekommenderas starkt 9/10. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk