Det är ju ganska subjektivt vad som är långtråkigt iofs men.. Tycker det får fart en bit in, kommer inte ihåg riktigt när dock.. Helt ok serie dock, om man gillar marvelstuket. Skickat från min Z1 via Tapatalk
Då skulle jag fortsätta kika om jag var du, SHIELD är en bra sidostory som flätar in bra i marvels värld :-) Skickat från min Z1 via Tapatalk
Offtopic: Breaking bad tog ungefär 1 vecka att kolla på för mig OnTopic: senaste avsnittet utav From dusk till dawn som verkligen börjar komma igång nu!
AoS S01E03 Duglig. Inte så dålig som föregående avsnitt. Ska försöka tugga igenom några till för jag gillar ju marvel
Game of throns s01e04-05. From dusk till dawn s01e04. Börjar bli riktigt spännande nu! Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Blev episod 4 av Bitten, som endast är en säsong. Än så länge är serien bra, hoppas det blir en säsong 2.
Det blev senaste avsnittet utav Hannibal ikväll.. Förövrigt så har även Dracula blivit nerlagt efter endast 1 säsong Jag vette fan vad kostymnissarna vid NBC håller på med... serien var ju grym
Jag gav det fram till för några månader sedan. Tyckte det blev riktigt dåligt Skickat från min iPhone 5s via Tapatalk
Lustigt, jag tyckte tvärtom - att den var ganska dålig först men när man kom in i den så blev den underhållande. Men alla avsnitt är ju rätt lika varandra det har du rätt i