Säsongsavslutningen på the blacklist, önskar verkligen att de hade skippat sista scenen. Ville ha kvar mina starka misstankar och samtidigt den där ovissheten, nu är det förstört.
Är det bara jag som tycker att game of thrones är överskattat? Vore inte dvärgen med så vore serien dålig! Skickat från Samsung Galaxy S3 via Tapatalk Pro
Jag håller med dig fullständigt. Den mest överskattade serien som går nu men det är min åsikt Skickat från min D6503 via Tapatalk
Jag håller med, serien går väldigt sakta framåt nu. Men jag säger, vore inte Khaleesi med så vore serien dålig!
Vikings episod 6 av första säsongen, varför sa jag förut att serien var dålig för? Den är ju asbra. :-P Sent from my HTC One using Tapatalk
Fast det jag tror att du pratar om visste men ju nästan redan från början ! Så det var ingen stor överraskning för mig
Jag såg på säsongsavslutningen av Chicago PD senast! Jag slutade kolla på Revolution vid 12:te avsnittet den här säsongen för att jag tycker att det blev för segt så nu har jag 10 avsnitt av den att kolla på. Säsongavslutningen av From dusk till dawn blir det med
Man var ju säker på det men det hade aldrig sagts, de hade kunnat komma med en twist. Nu blev det förstört tycker jag Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
Säsongsavslutningen på Hannibal säsong 2... De var riktigt sjukt! Det blir spännande att se hur de ska kunna gå vidare med säsong 3
Blir det fler säsonger? :O jag är jävligt kluven till den här avslutningen, var ju inte alls den utgången jag ville ha! Skickas från min iPad via Tapatalk