< Ja det blir en säsong 3... Samma här, dem har ju gått ifrån storyn från filmen iom denna säsongsfinalen. Därför blir det väldigt intressant att se hur Säsong 3 blir
Fargo , första avsnittet. Den handlar om en man som besöker en liten stad och hans vistelse sätter stadens tillvaro på kant. Första avsnittet har en mörk men ändå bekväm stämmning. Regin och skådespeleriet är klart godkänt och den mörka antagonisten spelas mycket bra med skrämmande undertoner. Jag ger pilotavsnittet 7 av 10 i betyg och kommer att se vidare på serien. //Mobilt
japp, grym serie med skådespelare som platsar i en storfilm .Har sett 6 avsnitt nu. Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Vad menar du med att den platsar i en storfilm? Den är baserad på och menad som en efterföljare till filmen "Fargo".. Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
Crossbones episod 1 säsong 1 pirater med John Malkovich. Börjar lovande :-) Skickat från min HTC One via Tapatalk
Har kollat på Falling Skies ett tag nu och den är faktiskt riktigt bra imo! Lätt 8/10 och då gillar jag vanligvis inte science fiction. Skickat från min Sony Z1 Compact
Skitslut på got. Sega serie med pissiga beslut. Ger snart upp den helt... Skickat från min Sony Z1 Compact
Säsong ett av SoA till slut. "Jag vet, varför inte ligga med varandra när jag precis var nån minut från våldtäkt och det ligger en död blodig man bredvid sängen?"
Första avsnittet av en ny piratserie som heter "Crossbones" där John Malkovich spelar rollen som Black beard... hoppas serien blir bra, Den har många likheter med Black sails
Vikings s01e01-03. Helt ok serier än så länge och betydligt bättre än game of thrones enligt mig. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk