Arrow S02E07. Galet glad att jag gav den en chans, den var helt ok i början men det var som att något hände efter två tredjedelar av första säsongen, för nu är den riktigt bra. Hannibal S01E01. Känner redan att den kommer att bli galet bra. Sent from my LG-D802 using Tapatalk
Den har jag ju glömt bort. Började kolla på den. Kommer inte ens ihåg hur långt jag såg på den men den verkade bli riktigt bra!
Jag börjar få slut på serier att kolla på... någon som har förslag på en serie förrutom dessa som jag redan kollar/kollat på? Vikings Sons of anarchy Game of Thrones Spartacus Homeland Breaking bad Black sails Revolution Dracula, Hannibal The walking dead Almost human Chicago fire Chicago PD From dusk till dawn Hell on wheels och till sist Blacklist. Det var nog alla.. så ja serietips förrutom dessa tar jag tacksamt emot!
Dexter True Blood Arrow The Vampire Diaries The Originals Falling Skies Supernatural Under The Dome Agents of SHIELD Teen Wolf Grimm Nikita
Tack nyberabb ska kolla upp Warehouse 13 & 24 Njaaa, många av dem är inte min typ av serie... men ska kolla upp några ändå! Facemeat
Silicon Valley S01e01. Känns som att serien kan bli riktigt rolig. Mike Judge har riktigt skön humor (Beavis and Butt-head, king of the hill och office space) Betyg 9/10 dalar. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Revolution S02E01. Riktigt bra serier faktiskt! Lite småseg i början av första säsongen men nu är den kanon! 8/10 Skickat från min D6503 via Tapatalk
Den blir riktigt seg i mitten av den säsongen... Men palla dig igenom det Det gjorde inte jag, Kollade på andra hälften när säsongen var över.
Black sails eller den där nya piratserien? Sett säsong ett av black sails Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk