Andra säsongen är den på bondgården va? Fullständigt horribel säsong... Det blir lite bättre sedan iaf. Dock inte så bra som ryktet säger.
Okej, njäe, hoppar nog dessa. Det finns bara 2 säsonger på flexnet. Snart har däremot Homeland S4 och Killing S4 premiär, så det blir några popcornkvällar ändå.
The Strain ep 1&2. En modern Draculaberättelse. Glöm alla andra vampyrserier du har sett, i denna finns det bara en nosferatu och han är inte vacker med stylat hår. Serien inleder med att vi får se ett flygplan i luften på väg mot New York men någonting finns ombord på planet. Planet landar men kontrolltornet på flygplatsen tappar kort därefter kontakten med besättningen och passagerarna. Man utreder vad som tros vara en okänd smitta men ack så fel man kan ha. Betyg 8 av 10, denna serie har all potential att bli riktigt grym. Känns skönt att se en riktigt ond nosferatu igen.
Verkar intressant. Kollade trailern på IMDb. Kanske kommer på viaplay, flexnet eller hbo. Håller tummarna.
Vafan jag har ju läst den här boken! Skriven av Guillermo del Toro (bl.a. Pans labyrint) och Chuck Hogan. Läste dock bara första boken, andra hade inte släppts och sen glömde jag bort den fram tills nu. Ska lätt se denna serie, tack för tipset!
Under the dome. Börjar bli rätt creepy nu, helt ok tidsfördriv med andra ord. Killen som spelar jim som också var med i breaking bad är grym.
The strain E01 & E02 ! de första avsnitten har varit riktigt spännande och mer skräckinriktat än t.ex Draculaserien som sändes förra året.. Jag hoppas på att det blir en grym serie och att den fyller tomrummet efter Dracula som tyvärr blev nerlagd efter endast 1 säsong. Tack för tipset Indika!
Såg precis GoT säsong 4. Helt klart den mest överhajpade seriern idag. Tråkig, händelselös och alldeles för utdragen för min smak. Knappa 2/10. Skickat från min Xperia Z2 via Tapatalk
Under the dome s02e04. Blir mörkare och visar mänsklighetens instinkt för att göra allt för att överleva. 7/10 kupoler. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Har i vår/sommar plöjt: Homeland - 6/10 The Killing - 6/10 Breaking Bad - 6/10 Orange is the new black - 7/10 Fyra ruggigt bra serier. och kollar nu på Weeds. Den lovar gott redan efter 1½ säsong.
Ruggigt bra, 6/10? Jag plöjde Veronica Mars igen i helgen. Lika bra som jag kom ihåg. Tyvärr lite väl mycket relationsfjanterier på slutet men ändå en stark 8.
Jag har sett de avsnitten som finns ute av både Tyrant och Extant... av det jag har sett hittills så gillar jag Tyrant mer
För den som gillar It's always sunny in Philadelphia kan jag rekommendera workaholics. Skickat från min LG-D802 via Tapatalk
Hell on Wheels 8/10. Inte mycket den här serien fattas. Är på säsong två nu och har inga planer på att sluta!