Senaste soa. "where's the phone, the preacher? - it's the Android on the kitchen table man" // mobilt
Är det någon som har börjat kolla på Homeland S04 ? är det något att ha trots avslutningen på säsong 3?
Ja för fan! Carrie har ju alltid varit den bästa och mest intressanta karaktären, underbart att allt handlar om henne nu. Sent from my iPad Air using Tapatalk
Haha jag kan förstå att det uppfattades så. Men jag var faktiskt helt ärlig, jag är kär i henne har till och med henne som låsbakgrund på telefonen hehe. Sent by R2D2
Gin no saji / silver spoon Fantastisk japansk anime om livet på lantbruksskola. http://www.waoanime.tv/anime/gin-no-saji/
sista episoden av första säsongen av "The Strain" Hyffsad serie! Senaste TWD . Alltid bra! Nu ska jag mata 5 säsonger "Fringe" masze©
Såg Constantine nyss.. Inget wow direkt men det hade jag inte förväntat mig men kommer nog och se fler avsnitt.
Det känns som att den övergripande storyn i serien kommer likna saker man sett förut. Så jag kommer nog spara denna och bränna igenom den på en helg framöver. // mobilt
Såg med första avsnittet och jag är med tveksam till om serien kan leverera. Känns aningen för mycket teen över den och inget nytt som man inte sett tidigare. Blir att se hur avsnitt två blir och därefter kunna ta beslut. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Tänkte ta och tipsa om en serie jag följt i ett par år nu, The Good Wife. http://www.imdb.com/title/tt1442462/?ref_=nv_sr_1 Serien kretsar kring Alicia Florrick som är gift med länsåklagaren. En sexskandal och anklagelser om korruption sätter hennes man i fängelse och Alicia måste gå från att vara hemmafru till att börja försörja sin familj. Då hon tidigare haft arbete som advokat söker hon jobb på olika advokatfirmor i stan. Serien utvecklas ganska snabbt och är mer än sevärd för den som tycker om advokatserier. Produktionen är riktigt bra och alla karaktärer känns väldigt genomtänkta och personliga. Bakom serien står bland annat Ridley Scott och det märks bland annat på alla priser den vunnit. Varje år blir den nominerad till flera priser och vinner ofta en eller två. Jag rekommenderar den till alla som vill ha en seriös serie utan specialeffekter eller krystade oneliners. Ett bra manus räcker helt enkelt.