Constantine här med! Det har bara gått 1 avsnitt men ändå så känns det som det kommer att utvecklas till en sån där Cheesy serie som TV 6 tar upp.. och som ni vet så tar inte sexan upp de bästa serierna i sin tablå direkt. Men jag ger det ett par avsnitt till Samt The walking dead! rysaravsnitt igår
Sons of anarchy s07e08. Väntar spänt på finalen som kommer framöver. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
För många många år sedan gick Kurt Sutter ut och sa att han bara tänkte göra sju säsonger av soa. Undrar om den planen fortfarande gäller? // mobilt
Ja det tror jag, men det kommer säkert en spinoff, en prequel-säsong om hur klubben startade eller en film.. Så är det med nästan allt som har blivit stort
Det tror jag att han ska lyckas med. Om inte så finns alltid "tre kronor slutet" [emoji39] Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Constantine avsnitt två. Lägger ner serien nu. Totalt slöseri med tid så undvik serien [emoji6] Nackdelar: För enkel story och absolut inget djup i den. Taskiga effekter och ingen skrämselfaktor alls. Betyg 0,1/10. Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Första avsnittet av The Flash Som handlar om... the Flash Jag gillade första avsnittet och ikväll hade jag tänkt komma ikapp
Visst var det [emoji1] Sons of anarchy s07e09. Mycket bra avsnitt och nu undrar man bara hur mycket Gemmas samvete klarar av... Skickat från min Nexus 4 via Tapatalk
Tog ditt tips och har sett dom 3 första avsnitten och jag är riktigt nöjd hittills. Verkar vara en väldigt bra serie. Välskriven och den har helt klart potential. Bra tips, jag har letat länge efter någon ny serie som är värd att se och det verkar som denna är vad jag letade efter. Det tackar jag för.
Houdini del 1, 3 av 5 utbrytarkungar, känns som att det försöker för mycket med den senaste "berättartekniken".