Det finns ett pilotavsnitt till Big Bang Theory som är rätt lustigt, speciellt om du sett ett par avsnitt av serien först (om du nu fattat tycke för den ) http://bigbangtheory.wikia.com/wiki/Unaired_Pilot
Ja jag förstår inte varför jag inte har sett serien ordentligt tidigare. Gillar den starkt! Tack för tipset!
Måste hålla med, senaste avsnittet var riktigt dåligt. Den stora hemligheten hade man listat ut för länge sen, vill hellre se vad som hände med Beth.
Precis vad händer med Beth?! Nja inte riktigt va Såg sons of anarchy s07e10. Fantastiskt bra avsnitt där man faktiskt kan ana slutet på serien!
The Big Bang Theory S08E09. Önskar verkligen att jag inte hade sett ett enda avsnitt av säsong åtta. Tar slutet på säsong sju med mig och säger tack och hej till serien.
The Walking Dead Har aldrig sett en så bra serie där man bara rör sig i sidled, eller bakåt, som ändå är så bra. Nuvarande säsong är fantastisk!
Ännu ett meningslöst avsnitt innan mid-season finaly. Blir garanterat samma typ av slut som innan slaget med the governer. Absolut bland de bästa serierna på länge. Imorgon blir det sons of anarchy och väntar spänt på avslutet.
Homeland, alltså denna serien... vet inte riktigt var jag har den. Har sett den sedan den kom ut men ändå ser jag inte framemot den, men när jag väl sitter där och tittar på det så är det fan spännande även om det ibland kan bli små segt. Blev även senaste TWD, håller med @chraist, ett meningslöst utfyllnads avsnitt...