SGS2 32Gb

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Oldskool, 13 apr 2011.

1. twisted1

twisted1 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    205

MINA ENHETER

Googlade lite snabbt och hittade mktoolnix, provade att splitta ett 2,7GB klipp i tre delar och det gick finfint. Själva splittandet tog 2min på laptopen med core2 cpu@2,1Ghz

http://bunkus.org/videotools/mkvtoolnix/

Tråget gillar detta.
  2. Evil_E

Evil_E Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

Det är ju helt otroligt vad svårt det ska vara att sälja med större minne i Sverige... procentuellt måste Sverige ligga i topp när det gäller pengar vi lägger på tekniksaker så det är ju märkligt hur de resonerar på Samsung om de inte tar in 32Gb. versionen här. Sist var det likadant med gamla SGS modellen... vi fick bara 8Gb. versionen här medans andra länder fick 16Gb. versionen. Tråkigt om det stämmer.

3. ufolk

ufolk Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Jag var idag i kontakt med Tele2 och Katshing oxå angående 32 GB versionen och Tele2 hänvisar till Samsung alltså inget svar och Katshing vet knappt något releasedatum för den "första" luren så...

Ska det vara så svårt att svara med "raka" svar... Jag fattar inte... vart har JA och NEJ tagit vägen nuförtiden?

Grrr.... :mad:
    :P

4. Janne303

Janne303 Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    501
    Operatör:
    Comviq / Halebop / Fello
    Telefon:
    Xiaomi 14 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq / Halebop / Fello
    Telefon:
    Xiaomi 14 Ultra
    Telefon 2:
    Sony Xperia 1 IV
    E nog rätt kört få reda på nått i dagens läge: Citerar från mobil "På den svenska marknaden kommer båda modellerna att vara försedda med Samsungs Exynos-processor med klockfrekvensen 1,2 gigahertz. Det kommer även att sitta skärmar av typen Super-AMOLED+ i de båda modellerna." Tolkar detta som att båda kommer ligga på 16 GB. Nån sa ju nått om att galaxy S bara släpptes i 8gb här i sverige och de andra länderna kunde välja mellan den och 16Gb.

5. Johnkan

Johnkan Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    26

MINA ENHETER

En 16gb och en 32gb modell ska det komma. Däremot vet jag inte om det kommer finnas 4 varianter, en 16 med nfc och en utan osv. eller om det är 32gb som får nfc. Den modellen med nfc kommer senare i sommar.

Källa: Det Tobias från Samsung sa till mig när vi hade genomgång och fick pröva SII på Media Markt i Jönköping.

6. ufolk

ufolk Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Menar du ATT DET SKA komma en 32 GB???? RELEASEDATUM??? Vet du något om det? :)

Fasen jag lade nyss ut min N97 på blocket och det gjorde jag BARA eftersom CDON som jag chattade med igår sade att hennes inköpare berättade att det INTE kommer komma 32 GB till Sverige!!

Jag kan ju inte vara utan lur ända till sommaren!!

Jag hatar "blurriga" besked!

7. mrY

mrY Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Jag planerar på att köpa SGS 2 inom en snar framtid. Är det någon som vet ifall det finns något nytt angående 32 GB versionen?