Jag tycker ljudet blir lite högre iom tratten, fast jag skulle inte nöja mig med de om jag skulle ha den som köksradio. Jag förespråkar isf att du köper ett par små och simpla datorhögtalare och kopplar dessa in i dockan. Jag ska själv göra det.
En sak som retar mig lite är att bordsdockan och bildockan inte har olika konfigurationer. När jag sitter i bilen vill jag ha ut ljudet via dockan. Men när jag ställer den i bordsdockan vill jag ha ut ljudet via telefonen (för stunden tills jag köpt små pchögtalare). Så varje gång jag kommer hem/till bilen får jag konfigurera om dockningsinställningarna, vilket är bra enerverande.
Sedan stör jag mig lite på Samsungs något begränsade inställningsmöjligheter för dockan. Jag vill exempelvis att blåtand=på, wifi=av när jag sätter mig i bilen. och blåtand=av, wifi=på när jag dockar på bordsdockan. En del av detta går att uppnå med apps ifrån market fast de blir inte helt optimalt. Synd. Man kanske skulle sätta in sig i hur detta med androidutveckling ser ut och koda ihop en egen custom dockningsapp. De är ju iaf möjligt.
Last edited: Sep 22, 2011