Shoppinglista

Diskussion i 'Applikationer' startad av ws0d, 1 sept 2009.

1. jedi

jedi Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    533

MINA ENHETER

2. goa200

goa200 Baby Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    162

MINA ENHETER

problemet med många listor eller snarare apps är att man måste skriva in listan via mobilen tycker jag.
    astrid synkar mot RTM t.ex. nu håller jag med hurreman om att astrid är mer än to-do lista.
    Men jag vill gärna se en app där jag enkelt kan skriva listan på datorn för att senare ha appen synkar mot datorn.

3. yrara

yrara Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    8

MINA ENHETER

Håller med ovanstående om att Astrid är lite väl generell om man är ute efter något väldigt shoppinglista-specifikt, men för egen del blir det lätt det jag använder ändå, eftersom den har en locale-plugin som påminner mig om listan så fort jag kommer till ica maxi. Helt oslagbart ju.

4. PolkaMan

PolkaMan Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Kolla upvise

5. ZilverZurfarn

ZilverZurfarn Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    276
    Telefon:
    Redmi Note 9 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Redmi Note 9 Pro
    Platta:
    Huawei Mediapad T1
    ShopperLister (www.shopperlister.com) så klart. Ännu finns "bara" webbinterface för mobilen, men så snart de släppt sitt API, kommer utvecklingen av app att ta fart.
    "Frugan" knappar in vad som ska handlas på sin dator hemma, jag åker till affären på hemvägen från jobbet. Bästa featuren är att man kan sortera varorna i butiksordning och slipper därmed mestadels hoppa upp och ner i listan (eller springa fram och tillbaks i butiken).
    Finns inte "din" butik med, är det en rätt smal sak att lägga in den, och ange avdelningsordning.

/Mats

6. pacman

pacman Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    105

MINA ENHETER

Intressant. Äntligen en shoppinglista som både finns on-line och som har ordning i affären. Men då finns ingen klient ännu... :-(

Bäst hittills är istället Hungry, men den finns inte on-line. Man kan dock maila de listorna och få dem sorterade efter affären (om kategorierna får namn i den ordning de finns i affären, går att exempelvis prefixa namnen med nummer).

7. Ontrose

Ontrose Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Någon som är inblandad i sidan och vet hur det går med android appen?
    API släpptes i februari och det står att en android app är under utveckling så, någon?

8. ZilverZurfarn

ZilverZurfarn Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    276
    Telefon:
    Redmi Note 9 Pro

MINA ENHETER

Telefon:
    Redmi Note 9 Pro
    Platta:
    Huawei Mediapad T1
    Ja, jag påbörjade detta när API't släpptes. Dock har jag under våren inte haft mycket tid över för hobbyprojekt, så... När tid & lust infinner sig, kommer jag att fortsätta. Vilket absolut inte bör stoppa någon annan att göra en klient för ShopperLister. The more, the merrier! :)

/Mats

9. salmonsalar

salmonsalar Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Upvise är ju grymt bra.
    Frugan kan skriva i listan medans jag är i affären. pling! varor som hon kom på medans jag var iväg kommer upp i telefonen då man kan uppdatera listan hemifrån datorn.
    Kanon!

10. sunda

sunda Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER